Fleet - Whether a planet is closest to the target

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Fleet - Whether a planet is closest to the target

      "La source" wrote:

      Hello,

      I speak French, I use google translation, the original message is below.

      Since the inactive began to produce continuously since I raid my whole colony at once.
      It happens from time to time to probe, changing planet, read the report and decide to attack ... except that suddenly I find myself far from my target and if I'm not careful I did not realize.

      What good will is that the page fleet2 indicated that silk obviously if our planet is closer to the target than where we are.

      Thank you for reading.
      Sincerely, La source

      ---------------------------

      Bonjour,

      Je parle français, j'utilise google traduction; le message original est en bas.

      Depuis que les inactifs se sont mis à produire continuellement je les raid depuis toute mes colonie à la fois.
      Il m'arrive de temps à autre de sonder, de changer de planète, de lire le rapport et de décider d'attaquer... sauf que du coup je me retrouve très loin de ma cible et si je ne suis pas attentif je ne m'en rend pas compte.

      Ce qui serai bien c'est que dans la page fleet2 qu'il soie indiqué de manière évidente si une de nos planète est plus proche de la cible que celle sur laquelle nous sommes.

      Merci de m'avoir lu.
      Cordialement, La source


      "Francolino" wrote:

      Interesting idea.

      Well, next to the already implemented Routines i plan to add some to farm and attack
      Looks like a good feature for "farm" routine.