faal

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • echt waarom worden er van die waardeloze updates gedaan?

    ten eerste zat niemand maar dan ook echt niemand op deze verotte updates te wachte
    daarbij neemt het alle spelplezier weg
    ogame is nu een waardeloos niet te snappen niet te volgen kut spel voor beginners geworden
    laat nu er geen beginners meer beginnen aan het spel door deze verneukaratieve updates (gaat echt geen 1 gek al die paginas met uitleg, schamas en tuts doornemen, ze zoeken wel een normaal te begrijpen spel op)

    aan gezien er toch geen nieuwe spelers beginnen, zitten de oud spelers met een update voor beginners wat dus echt nergens op slaat en bij vele al het plezier in 1 klap weghaalt

    dan deze toekoming naar spelers toe, een forum dat origin heet?????
    is gvd niks origin meer aan hoe durfen jullie dit zo te noemen
    als dit de skin word van het normale forum zal je mij en vele andere daar ook nooit meer op zien.
    daarbij wat voor nut heeft dit forum als het na de grote updates komt???
    had het ervoor gedaan en dan kon GF zien dat er niemand op zat te wachten

    echt als die fucking update niet terug gedraaid word, stop ik definitief met ogame, heb al 4 unis gedelete 2 in v-mode 1 nja actief wil ik niet zeggen, maar speel er nog maar 1 nu.

    heb altijd geld gestopt in ogame, maar daar heb ik nu veel spijt van, en ze krijgen geen cent meer van me, we zijn toch niks, te klein land...waarom dan die updates?????
    blijf met je poten van een goed concept af!!!!

    mja had geen zin dit te vertalen, en zaols andere posts zal dit ook wel gedelete worden, want klagen dat mag je ook al niet

    ja ik ben kwaad en goed ook, eerst redesign wat niemand wou en nu dit, en die 3.X heeft echt alles verpest waar men jaren naar toe heeft gewerkt GF bedankt...not
    eigelijk wil ik al me geld terug... heb betaald voor ogame, niet voor dit vage lelijke stom rot spel